lørdag 2. januar 2016

Nytt år - nye muligheter...

Skal dette bli det året jeg får gjort ferdig noen ufo'er tro?
Det er muligheter for det, men spørsmålet er om motivasjonen til å gjøre det er tilstede?!  Jeg har funnet fram ni prosjekt som er med i mitt nyttårsforsett om å bli ferdigstilt. Tida vil vise om jeg klarer å fullføre målet. I tillegg har jeg flere ting liggende, så det er ikke noen fare for at jeg blir arbeidsløs på hobbyfronten med det første. 

"Hjertebank - genseren" er ferdig strikket, men trenger å monteres. 

 Nissegrøt og juleløper med Grånisser. 

 Juleløper fra bladet MyQuilt.

Vårløper fra Quiltemagasinet.

Sengeteppe - mønster av Brenda Riddle.

Blomsterpute. Ei pute er ferdig for lenge siden.

Hmmm... Hva skal dette bli tro? Slumreteppe kanskje?

To puter med masse håndsøm. Duker er ferdig for to år siden. 


Alle prosjekter samlet. Dette blir litt av en jobb. 

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår! Mye spennende du har å fullføre. Jeg har også mange UFoer liggende som jeg håper jeg får ferdige i løpet av 2016. Slik er det hvert år ved årsskiftet - tanken om å bruke av restestoffer- og garn. Kan bli mye brukbart av det jeg har, men fristelsen til å starte/kjøpe nytt vet jeg kommer. Kanskje vi skal pushe på hverandre en gang i blant for å få ferdig noe :-).
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Herlighet, hvem kjenner seg ikke igjen i dette... Jeg har også haugevis med prosjekter, og får stadig nye ideer, men før eller siden... Hjertebank-genseren din var bare helt nydelig, og det samme var spisebrikkene med forglemmei ei.. Nå har du vist oss det, nå må du vise oss når du er ferdig.. Lykke til. Hilsen fra Inger Johanne

    SvarSlett