tirsdag 31. desember 2013

Løper med kranser mens jeg venter på det nye året

For nøyaktig et år siden, publiserte jeg mine nyttårsforsett i bloggen. En av de tingene jeg skulle bli flinkere til, var å gjøre ferdig UFO'ene mine. Denne løperen var en av dem.


Slik så "løperen" ut for et år siden.


... og her er et bilde fra i høst.




.... og slik ble det ferdige resultatet!

Dette er en løper designet av Berit Strand Bunæs. Den er veldig stor - faktisk 56x143 cm, men den kan sikkert både forkortes og forlenges.
Morsom løper å sy og jeg likte resultatet!

Nå står det bare igjen å ønske alle dere som er inne på bloggen et riktig godt nytt år! Jeg ser fram til mange timer ved symaskina også neste år, samtidig som jeg skal la meg inspirere og glede med lesing av andre blogger.

5 kommentarer:

  1. En fantastiskt fin löpare som Du med stolthet kan lägga på Ditt bord, och njuta av när Du vakar in det nya året, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Tusen takk skal du ha! Løperen ble utrolig fin og jeg tror kanskje at jeg skal sy flere etter hvert.

    SvarSlett
  3. Hei :) utrolig fin løper , frister masse å sy en slik en :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha! Jeg ble utrolig fornøyd med løperen, og så var det veldig morsomt med litt håndsying

      Slett
  4. Denne løperen ble helt nydelig. Frister å forsøke den.

    SvarSlett