søndag 2. februar 2014

"Forglem meg ei" ( Forget-me-not)

Det har vært en fornøyelse å jobbe med dette mønsteret - mellom alle juletingene jeg har sydd i det siste. Jeg tror det blir flere julemønster utover vinteren, men nå var det herlig å jobbe med helt andre farger. 
Dette mønsteret heter Forglem meg ei (Forget-me-not) og er designet av AnnAKa. Det består av et par grytelapper, to MugRugs, liten brikke, stor brikke og duk. Jeg håper at disse tingene vil passe godt på hytta, og gleder meg til å legge dem på allerede i vinterferien.

Blomsten Forglem meg ei er nok mer blå enn mine "blomster", men i skaperverden er dette lov.
Forget-me-not is more blue than my flowers, but that is "allowed" when we are playing with fabrics.

To MugRugs - en til min mann og en til meg.
Two MugRugs - one for my husband and one for me.

Grytelapper er alltid kjekke å ha!
Potholders are helpful.

Liten brikke. A small mat.

Stor brikke. A big mat.

En duk. A table-cloth.

Jeg synes at MugRugs'ene ble så søte og måtte ta med et ekstra bilde av dem.
One more picture of the sweet MugRugs.

God syuke til alle dere der ute!

2 kommentarer:

  1. Vackert, mycket vackert!
    Du har valt en fin färg/tygkombination, tycker jag.
    Kan mycket väl förstå att Du ser fram emot att få börja använda dessa.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Nydelige, små mugrugs, duker og grytekluter. Delikate farger.

    SvarSlett