onsdag 26. februar 2014

Nye spisebrikker - pinnsvin på tur


Seks spisebrikker i glade farger! Våren nærmer seg og det var veldig inspirerende å sy disse brikkene med pinnsvin og trær. 
De ble riktig koselige, synes jeg, selv om de er både enkle og raske å sy. Ser for meg sommerbordet på hytta, dekket til sjømat av forskjellig slag.


Det ble seks brikker av tre forskjellige 30-cm'ere, samt en til lukkekant. Fin utnyttelse av stoffene. Håpet at det skulle være nok til en liten brødkurv, men da må jeg nok kjøpe en 30-cm med stoff i tillegg.

Mønsteret kjøpte jeg sammen med stoffet på Quiltegården.

Da er det bare å glede seg til å ta brikkene i bruk!

2 kommentarer:

  1. Dina bordstabletter är mycket fina!
    Jag tycker att det är kul att se så fint Du har quiltat dem också.

    Dollandesign

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du liker dem! Frihåndsquiltingen er ikke perfekt, men det går bedre etter hvert som jeg får øvd meg.

      Slett