tirsdag 10. mai 2016

Primula til våren

Endelig er Primula-løperen min ferdig! Den har fristet tilværelsen som UFO et par år, så jeg er veldig fornøyd med at den endelig er ferdig. Dette er UFO 4/9 som er planlagt ferdig i løpet av året. 

Jeg liker både farger og broderi, så det ble nesten en liten fest i stua da den kunne legges på spisebordet. 

Designer er AnnAKa. 

Må ta med noen nærbilder av de fine blomstene. 




Det er nesten så jeg vurderer å sy en løper til i samme mønster. Det er mye brodering, så det er nok mest fornuftig å vente litt til det ikke er så travelt. 

3 kommentarer:

  1. Flott løper! Du har vært flink til å få unna Ufoer. Her går det veldig trått, både med Ufoer og nye prosjekt.
    Ha ei fin mai-uke!

    SvarSlett
  2. Nydelig. Du lager så mye fint.. Denne gav meg forresten en ide..men egentlig trenger jeg ikke flere ideer. Jeg må tenke som deg, vente til det ikke er så travelt. Riktig god pinse og 17.mai. Hilsen fra Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin, flotte broderier! Her ligger det mange ufoer i en skuffeseksjon...jeg skulle startet å gjøre dem ferdig jeg også. Ha en flott pinse og 17.mai

    SvarSlett