søndag 2. mars 2014

Framgang i arbeidet med forskjellige prosjekter



"Annas lille veggteppe" i arbeid. Bare applikasjon av tolv blad igjen.


Nå kan jeg si meg ferdig med toppen. I morgen må jeg avgårde for å finne bakstykkestoff som passer. Må visst ha noe til lukkekant også.
Vet ikke helt om jeg skal kalle dette en UFO, men jeg tok fram broderiene og gjorde dem ferdige for fjorten dager siden. Alle 16 stjerner er sydd etter det. Broderiene har ligget halvferdige i over et år.

Morsomt teppe å sy. Tror kanskje jeg skal prøve meg på et til om en stund. 



Litt håndsøm igjen før putene kan syes sammen. 
Blomstene er sydd av restene som ble igjen etter brikker og duker i mønsteret "Forglem meg ei". Laget i samme stil, men her er blomstene håndsydde. Blir morsomt å ta med på hytta!

1 kommentar:

  1. Hei.Så nydeligt dette blir.Flotte farger.Fin uke til deg:))))

    SvarSlett