torsdag 14. august 2014

Toppen til adventskalenderen og to løpere er ferdige


Da er toppen til "Quiltedamens adventskalender" ferdig. Jeg har bestemt meg for å quilte den sammen selv, og det blir nok en liten jobb! Jeg er ikke spesielt glad i dette arbeidet, og nå har jeg plutselig tre ferdige topper til quilting. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har satt meg i denne situasjonen, men sånn går det når man jobber med flere prosjekt samtidig. Får vel lokke fram den systematiske siden av meg selv, og komme meg i gang med quiltingen!

Løper nr. 2 - "Lilla bordsmykke". Denne ble også ferdig i kveld. Morsom jobb, selv om broderiene tok si tid.

Tre topper til quilting! Hjelpe meg - dette arbeidet må jeg ha noen uker på, tror jeg!

Det er bare å sette i gang først som sist! Primulaløperen skulle forlengst ha vært ferdig. Den har "ropt" på meg lenge, men jeg har ikke villet høre! 

5 kommentarer:

  1. Du verden så produktiv du er :) adventskalenderen er kjempefin ,- men det må være maange timers arbeide , og løperne var flotte ,- kos deg med quiltingen av dine tre topper :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for d! Jeg er ikke spesielt produktiv Har brukt laaang tid!

      Slett
  2. Kos deg med quiltingen, det går nok bedre enn du tror! Flott adventkalender;)

    SvarSlett
  3. Takk for oppmuntringen! Den trenger jeg sannelig!

    SvarSlett
  4. Kjempekos adventskalender.. Det er jo leeenge til jul.. 3,5 mnd har du å gjøre det på... Men jeg kjenner til dette med "når skal jeg få det gjort".. Lykke til.

    SvarSlett