søndag 19. oktober 2014

Once Upon A Quilt - flott quiltebutikk i Fort Lauderdale

Quiltebutikken Once Upon A Quilt i Fort Lauderdale var vel verdt et besøk. Her fikk dollarene ben å gå på, og Visa-kortet måtte snarest "legges til lading". Stoffer er tunge, og jeg måtte be om koffertplass for dem hos mannen i huset da vi reiste heim. Alt jeg hadde kjøpt veide tilsammen 6,2 kg! Ikke rart at min bedre halvdel syntes kofferten hans var tung!

Det var flere tepper utstilt med Halloween-motiv. Artig teppe og fine farger, men jeg kan styre min begeistring for sjelettet øverst til venstre. 

Et besøk i denne butikken anbefales!


En Kit og bakstykkestoff til denne quilten ble med meg hjem. 

Teppet er sydd i fine høstfarger og med forskjellige panelbilder for hver måned i året. 


Stoff og mønster til sengeteppe i størrelse Twin fant også veien over Atlanteren.
Stoffene er nydelige, men jeg er litt i tvil om mønsteret. 


6,2 kg stoff, mønster og linjaler.

To forskjellige Twitter-linjaler med mer 

Jeg feirer ikke Halloween, men jeg liker mye av pynten i husene både inn-og utvendig.
Her fra yndlingshotellet vårt Gaylord Palms. I år ble det middag ombord i denne seilskuta - som forøvrig ligger inne i hotellet. 

Gleder meg allerede til neste tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar