lørdag 15. november 2014

Bilstolteppe til en liten gutt

AnnAKA sitt siste mønster kom i akkurat riktig tid for meg, slik at jeg kunne sy et lite bilstolteppe til en nyfødt liten gutt. Artig teppe å sy, og stoffene i børstet bomull gjør teppet mykt og godt. På baksida har jeg denne gang fleece. Jeg har sløyfet vatten som fòr, og teppet ble veldig lett. Får håpe at det faller i smak.

Det er sjelden jeg vasker stoffene før jeg syr, men det har jeg gjort denne gang. Baksida i fleece også, så nå skulle det være krympefritt og det er vel heller ingen fare for misfarging ved vask.

Dette teppet kan også brukes som vognteppe hvis man ønsker det.

Artige stoffer med motiv av slott, ballonger, klær og skyer.

Et bilstolteppe har naturligvis motiv av en bil!

Hvit fleece på baksida isteden for vatt og baksidestoff.




1 kommentar: