onsdag 21. januar 2015

Veske-og bagkurs med Andrè Wallenborg

I helga var jeg på kurs med Andrè Wallenborg for første gang. Han designer vesker og er etter hvert blitt ganske kjent rundt om i landet. Dyktig er han også - både som designer og lærer. 
Kurset ble arrangert på Quiltegården og som vanlig satt latteren løst og vi fikk også skravlet en del i tillegg til at vi jobbet.

Slik ble bagen min. Jeg er veldig fornøyd med farger og fasong. Bagen er designet med tanke på at den skal kunne gå som håndbagasje på fly, og selvsagt også for at den skal romme så mye som mulig.

Bagen har fòr og løs bunn. Jeg har laget ei lita lomme som er festet til veska med borrelås. En smart løsning som gir mulighet til å ta ut lomma. Jeg valgte å lage framsida på lomma i plast, noe som gir en rask oversikt over innholdet. 

Veskene har mange fine detaljer. Her er flinke og trivelige Siw på Quiltegården med veska mi.

Noen av de ferdige bagene.

En del av gruppa laget vesker. Disse ble nydelige!

En engasjert og dyktig kursleder - Andrè Wallenborg!

Takk for ei flott helg alle sammen! Selv om man jobber mange timer i løpet av ei kurshelg, gir det både inspirasjon og trivsel. Gleder meg allerede til neste kurs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar