mandag 19. oktober 2015

Kurs i applikasjon og rufseteknikk

Forrige helg var jeg så heldig å få delta på kurs med AnnAKa igjen. Denne gangen var temaet gitterapplikasjon og rufseteknikk. Morsomt å jobbe med!
Gitterapplikasjon er både dekorativt og nyttig - i den forstand at man kan applikkere mange og små deler samtidig. 


Vi startet på mange forskjellige produkt på kurset, både sminkepunger, løper, spisebrikker og grytelapper. Noen sydde også et stort handlenett. Etter at jeg kom hjem, har jeg rukket å gjøre ferdig to sminkepunger. Her er den med gitterapplikasjon.



Samme pungen, men denne gangen i rufseteknikk. Dette gjør ferdige produkt litt røffere, synes jeg.


Etter hvert må jeg prøve å få ferdig flere produkt fra dette kurset. 
De to spisebrikkene som ble påbegynt står for tur nå - innimellom genserstrikking og andre arbeidsoppgaver. 

1 kommentar:

  1. Tøffe sminkepunger :) dette kunne jeg og tenkt meg å prøvd ,
    ha en god uke videre :)

    SvarSlett