søndag 3. desember 2017

Veskesying er morsomt

Selv om det ikke skjer så ofte, må jeg bare innrømme at jeg liker godt å sy vesker!😄 Kan det ha noe å gjøre med min tidligere veskedilla tro? Jeg er vel ikke helt kurert av den enda, men den er langt i fra like ille som i unge år. 

Denne veska ble jeg veldig fornøyd med. Mønsteret er et Bente Malm-design, og det er fra myQuilt nr. 2/17. Veldig morsom å sy, og med dekorative stoff blir den ekstra fin. 

Veska ble gitt bort i bursdagsgave, og damen som fikk den ble godt fornøyd, tror jeg. 


Et lite forsøk på å ta bilde av innsiden av veska. Det ble litt i mørkeste laget, men det er altså ei lomme inni, og et magnetlås til lukking. 


1 kommentar:

  1. Denne ble gøy (som vi sier i Bergen).. Jeg har sjøl aldri prøvd meg på vesker..kanskje jeg burde hive meg med på et kurs snart, det er jo så mye artige, fine og "gøye" vesker å lage. Mye detaljer og fint arbeid. Nyt adventstiden. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett