lørdag 19. april 2014

Annas lille veggteppe

Dette teppet har jeg jobbet ganske lenge med, men da jeg først bestemte meg for å gjøre det ferdig, gikk det ganske fort.
Det ferdige resultatet ble slett ikke verst. Teppet har fått plass på hytta.



Teppet har en del broderier, og det er faktisk nesten to år siden jeg begynte på dem, så det kan nok klassifiseres som en UFO.


Quilting av tepper er ikke det morsomste jeg vet. Synes ikke at jeg alltid får til dette slik jeg vil, og derfor har jeg en tendens til å utsette arbeidet. Annas lille veggteppe ble også liggende klart til quilting i noen uker. Da påska nærmet seg, bestemte jeg meg for at det skulle ferdigstilles - nå eller aldri!
Resultatet ble bra denne gang, og teppet har fått en fin plass på veggen der jeg kan glede meg over det hver gang jeg er på hytta.

Teppet er designet av AnnAKa og er 73x115cm.

2 kommentarer:

  1. Det är en tillfredsställande känsla att sy färdigt ett arbete!
    Jag tycker att Du valt milda vackra tyger till Din quilt.

    Dollandesign

    SvarSlett