mandag 14. januar 2013

20. dag jul og årets største høytid er definitivt over...

Fra gammelt av het det seg at nå skulle jula ryddes vekk. Det har jeg også gjort, men jeg er ikke ferdig med alle prosjektene jeg hadde planer om før jul. Det nærmer seg imidlertid, og nå skal jeg gå løs på AnnAKa sin "Blå advent". Når den er ferdig, anser jeg nyttårsforsett nr. 1 som innfridd. Jeg har planer om å ferdigstille to puter, men de får komme i kategorien UFO'er ettersom jeg startet på dem for over et år siden.

I dag ble jeg imidlertid ferdig med seks lunsjbrikker - designet av Bente Malm. Jeg har brukt andre farger enn originalen. Mine brikker skal over i boksen for julegaver og jeg håper at de som får dem, vil sette pris på fargevalget. Jeg valgte også å quilte ei stjerne på hver av brikkene isteden for å applikkere.



1 kommentar:

  1. Vilken förträffligt bra ide´, att kvilta en stjärna, så som Du har gjort på Dina bordstabletter. Jag tycker att Du har gjort ett fint färgval också.

    Dollandesign

    SvarSlett