mandag 20. april 2015

Mens vi venter på Koftefest i Trondheim

I helga ble Nancy-kofte nummer to helt ferdig. Denne gangen i originalfargene. Jeg liker denne kofta veldig godt, og det kan godt hende at det blir flere av dem etter hvert. Den skal bli med på Koftefest i Trondheim til helga! Ser fram til å møte en haug med damer som alle synes at det er morsomt å strikke kofter. 

Det blir nok denne kofta som får æren av å delta i koftetoget under koftefesten, tenker jeg. 

Sist helg var jeg så heldig at jeg fikk være sammen med fem ivrige og kreative damer på sykurs. Denne gangen hadde de bestemt seg for at de ville sy AnnAKa si syveske. Alle kom nesten i mål med sitt veskeprosjekt. Godt gjort - tatt i betraktning at ikke alle har så stor syerfaring.

Ivrige deltakere som nesten ikke har tid til å se på fotografen.

Gleder meg allerede til vi skal jobbe sammen neste gang!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar