søndag 23. juni 2013

Ny løper på gang - Primula - mønster designet av AnnAKa

Med kroppen full av influensa, har man ikke krefter til så mye sying. Likevel er det blitt noen broderier de siste dagene. Mange lekre farger gjør motivasjonen for broderi stor, og nå har jeg bare fire bilder igjen å sy til løperen Primula. Alle blokker og rammer er skjært, så når ferien er over og vi er tilbake på hjemlige trakter på august, gleder jeg meg til å sy sammen hele løperen. Inntil videre får jeg nyte de siste broderiene.










2 kommentarer:

  1. Hei. Denne blir kjempefin, Bodil! Jeg har ikke kommet i gang ennå, men denne skal jeg også sy:-) . Hilsen Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet du, den er kjempeartig å stiche! Håper at den står til forventningene når jeg får sydd den sammen.

      Slett