lørdag 12. september 2015

Endelig tilbake...

Nå er det flere måneder siden sist jeg blogget. Det har vært travle sommermåneder, lite sying og strikking, men likevel har ferietida vært rike på opplevelser. Det får jeg skrive om senere.

Det lille av syaktiviteter jeg har fått gjort i denne tida, har vært håndsøm. Det har ikke gått fort, men nå er ihvertfall midtpartiet på AnnAKa sin siste Bom ferdig. Den heter "Edelsten", og forhåpentligvis ender blokka opp som del av et sengeteppe med tid og stunder. Blokka har vært morsomt å sy, og jeg liker fargene så langt, så nå er det bare å gå i gang med nye deler. Må innrømme at jeg er litt på etterskudd, så jeg må prøve å få tatt igjen noe av det jeg ikke har fått gjort tidligere.


Morsomt å sy, men det ble litt styr med alle pappmalene på slutten. Jeg valgte å beholde de fleste til blokka var klar for montering på bakgrunnsstoffet. Dette førte til at hele arbeidet ble litt stivt og uhåndterlig. 

I høstferien skal jeg på kurs med AnnAKa på Quiltegården, og i går kveld/natt meldte jeg meg på NQF sitt årsmøte i mars. To kurs, årsmøte, foredrag, jobb som quilteengel, god mat og masse kjente - både quilte-og strikkevenner. Gjett om jeg gleder meg?! Har du meldt deg på du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar