lørdag 9. januar 2016

Yeah, UFO 1/9 er ferdig

Den første av de planlagte ni ufo'ene er ferdig. Løperen " Nissegrøten" - designet av AnnAKa - er endelig ferdig etter et år i UFO-kassen. Jeg har sydd denne løperen en gang før, men likevel ble jeg overrasket over at jeg likte den så godt. Den første løperen ble gitt bort, men denne skal få plass på hytta. 


Flotte farger, og de passer godt i stua hjemme også.

AnnAKa sin strek er så flott! Herlige nissebarn med glimt i øyet!
Det tar sin tid med broderiene, men må si at det er et utrolig koselig arbeid.

... og så har jeg også fått strikket et par oppvaskkluter i mellomjula. Venninnegaver kanskje?

3 kommentarer:

  1. Se der, ja.. Det hjelper å ta fatt i disse halvferdige prosjektene vi har liggende.. Løperen ble kjempefin. Jeg er enig med deg vedr mønstrene til AnnaKa.. Hilsen fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Det är så ljuvligt vackra färger på Dina tyger i Din löpare Nissegröten, tycker jag.
    Mycket smakfull!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ferdig løper! Den ble kjempefin! Nå er det en UFO mindre

    SvarSlett