mandag 13. februar 2017

På tide å oppdatere bloggen igjen...

Det er blitt svært lite bloggskiving med meg det siste året. Det ble liksom så tungt å komme i gang igjen med mange ting etter at mannen i huset ble syk. Mye har skjedd siden forrige blogginnlegg først på mai, men nå vil jeg gjøre et forsøk på å dra i gang bloggen igjen. 

Jeg har fått gjort noe handarbeid, men har ikke tatt bilder av de ferdige produktene. Det skal jeg få gjort etter hvert. 

I høst var vi sju uker i Florida. Fine dager med besøk av slekt og venner. Riktig trivelig var det. Skal se om det finnes noen bilder derfra også
etter hvert. 

For tida er vi i en "forberedende fase" for flytting fra stor enebolig til lita leilighet. En øvelse som krever både logistikk og stor tankevirksomhet. 

Disse vottene ble ferdig for noen dager siden. Mønster etter Lev landlig-kofta og jeg fant det i siste Lev Landlig- bladet. Mønsteret er brodert på etter at vottene var ferdig strikket. 
Samme dag som vottene ble ferdige, fikk de være med på en liten trimtur til en flott gapahuk. 

1 kommentar:

  1. Nydelege vottar.
    Fint med anna enn tovavottar som eg strikka til
    stadigheit.
    Takk for tips.

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett